1) via Mijn Boeking
Je kan je reis betalen in je Mijn Boeking omgeving. Hier heb je de mogelijkheid om de aanbetaling en restantbetaling via iDEAL of Bancontact te voldoen.
Je vindt de boeking in het overzicht Mijn Boekingen en daarbij een link Betalen.
Op de betaalpagina selecteer je wat je wilt betalen, de aanbetaling of restantbetaling.
Bij iDEAL selecteer je jouw bank en klik op ‘Start betaling’. Log in bij je eigen bank om de betaling verder af te ronden.
Bij Bancontact klik je op ‘Start betaling’ en ga je verder om de betaling verder af te ronden. Let op: is het bedrag hoger dan € 2000, dan kan je het bedrag alleen zelf overmaken, zie hieronder.
Lukt de betaling niet, dan adviseren wij het morgen nogmaals te proberen. Tegen die tijd is de foutmelding vrijgegeven en kan je de betaling zonder problemen verrichten.
2) zelf overmaken
Je kan de betaling ook overmaken aan onze Zweedse (*) bankrekening:
Bank: Handelsbanken Göteborg
IBAN nummer: SE98 6000 0000 0000 5364 1329 (*)
O.v.v. je reserveringsnummer
Het is niet nodig om een BIC-code te vermelden.
(*) Buro Scanbrit is onderdeel van het Zweedse bedrijf Stena Line. Daarom hebben wij een rekening bij de Handelsbanken in Göteborg, Zweden. De meeste Nederlandse of Belgische banken berekenen geen kosten door bij online betalingsopdrachten in Euro's naar Zweden.
PS: het is helaas niet mogelijk om met creditcard te betalen.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren